add family couple
İnternetten bularak geldiğim villa da hersey fotoğrafların aynısı. ..Villa oldukça temiz ve bakımlı.. Villa içerisinde ki malzeme ,mobilyalar oldukça kaliteli seçilmiş...Biz ailecek çok keyif aldık..
VİLLA THERAPY AQUA VİLLA THERAPY AQUA
Havva
22.07.2023
Geçen hafta gittim , 5 gün boyunca rahat huzurlu konforlu bir tatil geçirdim.Villanın konumu yayla havasında ama Antalya güneşini de hissedeceğiniz bir yerde.Rezervasyon sürecinde ne konuşulmuşsa fazlası vardı eksiği yoktu. Gayri Resmi Doğum gününüz kutlu olsun mesajı ile getirdikleri doğum günü pasta içinse , başta Ahmet Bey''e ve eşine ayrıca teşekkür ediyorum.Ev sahibimiz Ferit Bey e de teşekkürü bir borç biliyorum. İlgisi , temizlik konusundaki hassasiyeti ve ikramları için... Gönül rahatlığı ile kalabileceğiniz bir mekan...
VİLLA SU LUXURY VİLLA SU LUXURY
Durmuş YAKICI
26.07.2022
villa tarifi ailesine çok teşekkür ederiz her şey çok güzeldi güvenle tatil planınızı yapabilirsiniz villa çok güzeldi tertemiz bütün ihtiyaçlarınız eksiksiz mevcut sessiz sakin Ölüdenize kaputaj plajlarına çok yakın villanın hemen yakınında Migros var ( Durkadın Hanım ayrıca ilgili biz gelene kadar aradı sordu )tekrardan çok teşekkür ederiz tekrar görüşmek dileğiyle :)))
viila fairytale VİLLA FAİRYTALE
amine gürol
20.07.2022
Resimlerde görüldügü gibi çok memnun kaldık sessiz sakin ailecek kafa dinleyebilecek güzel biryer teşekkürler herşey için
VİLLA ASEL VİLLA ASEL
zeynep kaplan
2.04.2021
Yaz veya kış aylarında farketmeksizin kaliteli tatilin adresi diyebilirim,tüm imkanlarından sınırsız faydalandık teşekkürler.
VİLLA ADA VİLLA ADA
AHMET KESKİN
2.04.2021
Pandemiden dolayı evimizde sıkıldık bir hafta sonu için villa bakmaya başladık karşımıza villa tarifi çıktı ve villa burcum için karar verdik ve anlaştık geldik villanın içinde sıcak havuz tam istedigimiz şekilde evde sıkılmıştık ama buraya gelince herşeyi unuttuk 4 günlük bir tatil olsa bile yeterli oldu bizim için sizede tercih ederiz villatarifine teşekkürlerrrrrrrrrrrrrr
VİLLA BURCUM VİLLA BURCUM
selin keskin
31.03.2021
Villa victoria çooook güzel ve mükemmel deniz manzaralı ve istedgimiz şekilde korunaklı olması bizi çok mutlu etti temizlik çok güzelli bizimle çok iyi ilgilenen villa sahibi nedim bey ve ahmet beye çok çok teşekkürederiz
villa victoria VİLLA VİCTORİA
Mehmet dinç
30.03.2021
Villa dream house bize ayarlayan villatarifi ekibi ve ahmet beye teşekkürederiz denizmanzarası mükemmeldi havuz biraz soguk olmasına rağmen güzel bir tatil geçirdik ama kış ayı oldugu için villatarifi havuzun soguk oldugunu ilk önce yazmıştı biz ona rağmen geldik çok memnun kaldık
Damla su
30.03.2021
Villa rock için tatil başladı villaya geldik temizlik çok güzel bir şekilde yapılmış içersi güzel bir şekilde dezenfektez yapılmış balayı için güzel bir villa şeçimi yaptıgımız için çok memnun kaldık bizden sonra gelcek olan müşterilerimize terçih edebiliriz ayrıca villatarifi ahmet beye bizimle ilgilendigi için ayrı ayrı teşekkürederiz
VİLLA ROCK VİLLA ROCK
Nesrin dag
30.03.2021
ilk tatil deneyimiz olcaktı ve kaş kalkana ilkkez geliyorduk geldik tatil başladı villanarin 4 doga içersinde tam aradıgımız villa kafa dinlemek için çok güzel tasarlanmış bir villa çok memnun kaldık villatarifi ailesine teşekkürederiz
VİLLA NARİN 4 VİLLA NARİN 4
adem ince
30.03.2021
Lüx bir villada uygun fiyata konaklamak istiyorsanız tam olarak tavsiye edeceğim bir villa. Kalkanın kalabalığından uzak, sessiz ve huzur dolu bir villa. Villatarifi.com.tr yetkilisi olan Ahmet beye ve değerli eşine çok teşekkür ediyorum bizlere ellerinden geldiğince yardımcı oldukları için. Bir sonraki tatilimiz için de rezervasyonumuzu yaptık. Herkese mutlu, huzurlu ve eğlenceli tatiller.
VİLLA ROCK VİLLA ROCK
İlknur ÇIRAKOĞLU
12.02.2021
Villatarifi Ahmet bey bize Villa Dream house dagüzel bir tatilortamı ayarladı.Biz balayı olarak gittik ve çok memnun kaldık.Korunalı oldugu artı bir puan istedigimiz gibi havuza girdik bahçenin keyfini çıkardık eşimle çok sakin ve güzel bir ortam Temizlik konusundada çok memnun kaldık. temizlige gelen ablada çok tatlıydı ve çok cana yakın. Ahmet bey ve eşi çok misafirperverler. birlikte oturup çay keyfi yaptık.ve tabiki çok şirin bir kızları var maşallah .seneye yine gidecegimiz yer belli ve kesinlikle Ahmet bey bize güzel bir villa ayarlıyacagından eminiz . Sorunsuz güvenimiz oldu bu konuda . Bu coronalı zamanda en uygun bence bir villaya gidip kendine ait rahatca ,temiz ve güvenilir tatil yapacagın yer. Herkeze tavsiyemdir
KÜBRA AYDIN
11.02.2021
Yılbaşında geçirmiş olduğumuz 4 günlük tatil sürecinde ahmet bey ve eşine şükranlarımı sunar gerek konumu, gerek evin içindeki olanaklar ile harika bir tatil geçirdik Muhteşem deniz ve havuz manzarası nın keyfini çıkarmak isteyen herkese tavsiye ederiz Teşekkürler villa tarifi .
suat uzel
10.02.2021
Geldigimiz zaman herşeyin hazır oldugunu görmek bizi mutlu etti Ailemle huzurlu rahat bir tatil geçirdik. herşey mükemmeldi Emegi geçen herkeze teşekkür ederim
VİLLA CHARM VİLLA CHARM
AYŞE SUBAŞI
10.02.2021
VİLLA FATMA DA KIŞ AYINDA TATİL PLANI YAPTIK VİLLATARİFİ AHMET BEYE BİZLE İLGİLENMESİNDEN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ AYRICA VİLLA SAHİBİNE YAPMIŞ OLDUGU VİLLA FATMA ADINA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ